Startsidan  Alla inlägg  

BikBok

Hajjjsan : )

Först bar det då iväg till skolan och jag har fått reda på när jag ska ha mitt skolfoto Yeay (not) , nästa onsdag och nästa torsdag blire skojfoto. Och vi i klassen skulle då komma på ett tema som vi ska ha på skojfotot och det gick la sådär.
Skolan slutade för dagen klockan tre och då skyndade jag mig ner till mina skåp och hämtad kemi boken (fyra sidor i läxa :@) och gick sedan för att möta Ida på bron. dagen innan hade jag lyckas övertala mamma att jag skulle få mitt barnbidrag så jag och Ida tänkte att vi skulle åka och shoppa.
Jag köpte inte så mycket men blev rätt nöjd med mina köp.



tröjan från bikbok : 99kr
skjortsen från bikbok : 400 kr + 75 % rea

Kommentarer
Postat av: guesswho

schnögging!

2009-08-26 @ 21:36:40
URL: http://idaturos.blogg.se/
Postat av: Anonym

men VARFÖR linnea, du tar då aldrig nåra normala bilder :P

2009-08-28 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0