Startsidan  Alla inlägg  

Brun, YIPPI

Heejsan alla läsare !

Sitter nu här i våran stuga i halmstad och har precis upptäckt att jag har blivit brun ! Yippi !
För vi har nämligen precis vart nere på stranden och solat häcken av oss, skiit varmt är det !
Och förlåt mig men jag hoppas verkligen inte att det är så här varmt och solit hemma i götet?
Och vet ni va? Jag har snart kommit tillbaka i den vanliga ryhtmen,
hittills så har jag somnat vid 3, 4 varje natt och gått upp vid 1,
men idag och igår gick jag faktiskt upp vid halv elva (A) " stolt "

Bilder kommer när jag kommer hem (L)

Härliga pussar och kramar !

Kommentarer
Postat av: gustav =)

härligt :)<3

2009-08-14 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0