Startsidan  Alla inlägg  

Jag älskar att åka moppe !

Heejsan alla läsare !

Ledsen för att jag lovar för mycket för som ni säkert har förstått så orkar jag inte lägga upp inlägg helatiden.
Men jag ska försöka att vara lite mer aktiv och lägga upp mer bilder.
Fast grejen med bilder är att jag har ingen bra kamera på min mobil och jag kan inte gå runt med familjens.
Så så ligger det till serrö.

Ska jag berätta lite om min dag kanske? Jodå, något intressant ska jag la skriva (igga götteborskan ; )).

Idag har jag alltså vart i skolan (tyvärr) och haft så roligt med alla kompisar(och ont i huvudet).
Efter skolan fick jag skjuts hem av sophia(tacktack) och nina kom över ; ) vi gjorde inte så mkt, åt halva skafferiet och plugga lite (A). Efter en stund bestämde vi oss för att åka till issa o tobbe hemma hos issa med ninas moppe, jag fick då låna ninas pappas motorsyckelhjälm, ni skulle ha skrattat om ni hade sett mig x )
Vi va hos issa en stund och sedan for vi till bussen för att ta farväl av tobbe och sedan bar det av till sjuka becca (då men ar jag riktigt sjuk, på riktigt).

det var då min otroligt intressanta dag.

Nu ska jag läsa lite(jag vet att jag är en tönt) så ni får ha det så bra : )
pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa du... tönt vet alla att du e så de e ju ingen nyhet, men min hjälm är nog mer en motorcykelhjälm så jag vet inte :S

2009-08-28 @ 14:43:27
Postat av: haha

nu får du allt skriva lite mer :P

2009-08-28 @ 14:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0