Startsidan  Alla inlägg  

Bajs Hals

Hajj Bloggen.

Vet ni vad jag hatar allra mest? Att noppra ögonbrynen, det kan göra så jävligt ont.
Haha, det kan till och med göra så ont att man blir blind av tårar, eller hur Ida?
Idag har det varit en trök dag mest. Hoppade över dansen för jag hade sjukt ont i halsen.
Det kanske inte var så smart för nu är mina dans skor kvar på dans skolan och i morgon så ska jag ha uppvisning. Det är underbart hur smart jag är ibland va? (Y)
Så idag har jag mest gått runt i pappas mjukis tröja från ullared. Den är otroligt skön :D




Godnatt alla underbara läsare :D


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hej!

Allt bra? :D

2009-12-14 @ 15:10:19
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Magnus

haha! Ullared FTW!

2009-12-15 @ 00:10:10
Postat av: Bella

Haha det är så jobbigt att noppa ögonbrynen. Hate it

2009-12-17 @ 14:33:16
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0