Startsidan  Alla inlägg  

Cinco ♥

helluu bloggen!

Vill ni veta något väldigt konstigt som hände idag? Linnea nästan sprang hem från Corpus, tjock som jag e. Jag fick en sådan energi kick att jag skulle mer än gärna kunna börja jogga några varv runt vårat område. Så jag ringde sophia och kollade vad hon gjorde och hon satt och tittade på flickan som lekte med elden. Så efter som att jag inte har sett den filmen så hängde jag på :D Ja nu vet ni.
Jag lovade ju tidigare idag att jag skulle lägga upp en bild på min nya kjol, dagens outfit :D Självklart har jag på mig den dagen efter jag köpte den ;)




Bilderna är självklart tagna av systers systemkamera :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0