Startsidan  Alla inlägg  

dagen

Hajj Bloggen!

Dagen har vart helt okej, kanske lite segt som det brukar vara på måndagar. Jag är verkligen "off" varenda måndag. Måndagar är inte mina dagar :P
idag fick vi reda på våra kemi och biologi betyg. Jag har nu fast ställt att jag inte kommer att vara nöjd med terminens betyg och det klart gjorde mig lite deppigare.
Senare idag så blir det dansuppvisning och min tränare tvingar oss att ha våra tävlings kläder på oss, inte kul :(
Jag längtar nu till på fredag för att det blir avslutning :D
Har också fått reda på lite tråkiga nyheter och det gjorde inte dagen bättre men det känns bra att man kan vara där för en vän.
Hoppas att alla ni har haft en jätte bra måndag.
Nu finns det inte så mycket mer för mig att säga :)


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: götttt :)

jo, det är bra! :D

vad gör du då?

2009-12-14 @ 15:49:51
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0