Startsidan  Alla inlägg  

Dagens outfit

Halluu bloggen!

Vet ni vad jag gör? Jag längtar tills på lördag :D Då ska jag ha filmkväll :D
Idag fick vi tillbaka våra noveller som vi hade skrivit i skolan. Jag fick VG.
Visst det här kanske låter fel men jag är inte nöjd med mitt betyg.
Jag vill verkligen höja mig i svenska och det är ju lite svårt nu efter som att det bara är en vecka kvar på terminen :P Vilket som är jävligt gött :D 
Om ni inte har lagt märke till det så har jag lagt till en ny kategori, Noveller, och jag tänkte att jag kanske skulle börja skriva lite sådana i min blogg :P
Här kommer dagens outfit, kände att det var lite längsen :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0