Startsidan  Alla inlägg  

Hjälp? Here I come (A)

Halluu Bloggen.

Gissa vem som inte kan sova? Jo linnea.
Klockan är 02.02 (läskigt vah?) och jag sitter här, inte trött någonstans och skriver ett litet inlägg till mina läsare :P
är jag inte generös? :P
Hallå eller jag kan inte sova, vad ska man då göra? klart att man går in på datorn.
Idag har jag och sophia stört issa på msn, förlåt issa sophia har sina stunder (skojja älskade sophia :P), suttit och ätit oss feta på frukt och bilar och försökt hitta ngn bra stream sida :P För vi är så lagliga heela tiden.
Några sidor ni kan gå in på är.

* För filmer:
movie25
Här kan du bland annat se filmer som:
New moon
Avatar
The box
* För serier:
episodes
Här kan du bland annat se serier som:
One tree hill
True Blood
OC

OBS:
Tryck ej på download, det kostar pengar :)

Kolla vad duktig jag är och hjälper er så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0