Startsidan  Alla inlägg  

Mobil lös

Hallåå Bloggen!

Nu har jag ingen mobil. Fattar ni, jag har ingen moooobil!
Jag kan inte svara på sms eller när någon ringer för jag har ett kort utan mobil!
Pappa lovade i alla fall att vi skulle köpa en på mellandags rean till mig...men det kommer vi inte kunna göra för än på typ måndag, tidigast :( Aja lev med linnea, lev med det.
Den här dagen var den segaste på länge, visst man ska vara hemma och hjälpa till och det finns jääätte mycket att göra, men varför går allting så fort. Tiden hänger ju inte med. När man vill att tiden ska stå still, då spriinger den väg men nu när man vill att den ska spriinga iväg så går den i slowmotion. Inte okej.
Jag har precis tagit bort mitt gamla nagellack från naglarna och väntar nu på att jag kan pensla dom igen. Man ska tydligen vänta tio minuter innan man tar på nytt nagellack för att det inte ska gå bort lika lätt.

Vill ha :D

 




Kommentarer
Postat av: ingrid [ingridpetersons.blogg.se]

oh jag vill också ha den, den verkar asbra! :D

2009-12-25 @ 17:09:10
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/
Postat av: mangan

det är inte rättvist! ska du få en sån fin mobil? :D

Den e ju super SNYGG! :P

2009-12-26 @ 19:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0