Startsidan  Alla inlägg  

Mysig dag

Hallåå Bloggen!

Har nu precis kommit hem från stan och har precis ätit.
I stan fikade vi i Nordstan. det var jag, Issa, hennes syster Madde, hennes pappa och hans flickvän.
Sedan efter att vi fikade så gick vi till din sko och ltade efter fest inneskor till issa och madde. Dom fick två st. för 400 spänn. Biiilligt. Sedan gick vi vidare till glitter för att hitta armband till madde. Inte lika billigt. Efter en liten stund inne på kicks också tog jag och issa pendeln hem. Nu snart ska jag se Låt den rätte komma in med mamma. En vampyrfilm kan ju inte jag missa. Bara så att alla vet så är jag kär i Hollywood undead och jag tycker att ni ska lyssn på deras låtar. Alla är typ bra. Dagens tips bara.
Har inte så mycket mer att skriva och ni alla får ha en underbar kväll.

Något som är bra med vårat klimat just nu är att håret håller sig platt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0