Startsidan  Alla inlägg  

728

Hajj Bloggen !

Vet ni vem dagens hjälte är? Jo det är "trummvirvel" buss 728 :D
Det var nämligen så att när jag, nina och sophia skulle gå hem från skolan så uppenbarade sig helt plötsligt en busshållplats. Och något som också var väldigt bra med den här busshållplatsen var att det fanns en buss som stannar precis utanför både mig, nina och sophia som åkte förbi där. Och den bussen var buss 728.
Så vi satt och väntade medan regnet öste ner utanför busskuren och sen efter kanske fem-10 min så kom våran kära buss.
Det var som om en ängel vakade över oss för sedan när vi kom på bussen så va deras stämpel grej sönder så vi behövde inte betala ett smack :D Visst hade vi tur? :D

Vill ni veta något som ni antagligen redan vet?
På söndag så är det första advent :O !
Det känns verkligen som om tiden bara flyyger i väg.
Och nu fick jag en riktig jul känsla så här har ni en bild på en tomte.


Visst är han söt?




Kommentarer
Postat av: Marcus

Tjena snygg blogg du har linnea, den där låten "the river flows in you" eller vad den heter är riktigt bra vi hade den på vår konfa.

B.T.W tomten är söt :P

2009-11-25 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0