Startsidan  Alla inlägg  

Den är tillbaka....:D

Hejsan Bloggen :)

Förlåt för dålig uppdatering men vill ni veta något riktigt roligt eller roligt och roligt, roligt för mig :P
Min dator är tillbaka! Okej, dom kunde inte hitta något fel och vi var tvungna att betala 400 kr men ändå :D

Annars då? Jo jag har praoat idag på frukthandeln. Det var helt okej, vi fick något att göra i alla fall :P

Lisa, i min dans, har fått en partner som har svarat på hennes annons, han är B klassare :O Så gissa vad jag ska göra nu? Jag ska sätta in en annons :D Ha det så bra så kanske det kommer något inlägg med bild på mitt vackra hår, eller ja så vackert som det var i helgen :P

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0