Startsidan  Alla inlägg  

Filma ?!

Hallu.

Jag tänker INTE lägga upp en bild på hur mitt hår blev. Det blev inge bra. Så var det med det. Jag kan säga att det blev bara kortare och det är ju bra. Det är bara väldigt fult nu när det är kortare :P

Jo idag på gympan så har vi börjat med våra danser. Alltså varje år så ska niorna dela upp sig i grupper och hitta på en dans som dom sedan ska visa upp. Dom ska till och med FILMA, fattar ni eller? Dom ska FILMA oss när vi skämmer ut oss. Inte kul. Så idag har vi delat in oss i grupper och min grupp består utav: jag, Nina, Sophia och Cecilia. Vi har inte kommit någon vart alls. Vi försöker komma över ens om vilken låt vi ska ta :P

Men nu snart så ska jag på öppet hus på Schillerska och sedan ska jag plugga för fullt :P

PussoKram

Kommentarer
Postat av: mersiha

hehe ah det var dom faktis :)

2009-11-17 @ 16:42:25
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Testa någon av Dannys låtar :)

2009-11-17 @ 16:53:57
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0