Startsidan  Alla inlägg  

Inpackning

Hallåå :D

jobbigt var det på tävlingen, inte taggad alls men det gick la helt ok.
Kom etta i standad i alla fall :D

Nu sitter jag här med inpackning och försöker hålla handuken kvar på mitt huvud.
Jag känner mig allmänt nöjd med mig själv för att jag har gjort den här inpackningen, äntligen lite håromsorg.
Öppet hus på måndag, spännande spännande, och klippning på måndag, spännande spännande. Eller klippningen blir nog inte så spännande, ska ju bara klippa topparna :P NI får ha en trevlig kväll, själv ska jag titta på 90210 nu :P

Pussen och Kramen chill i bananen. (HAHAHAHA)
Förlåt XD

Vi hörs :D

Btw, biljetterna är bokade till New Moon :D :D


Kommentarer
Postat av: Anna

snygg blogg!=)

2009-11-09 @ 19:27:42
URL: http://lucygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0