Startsidan  Alla inlägg  

Ingen bra start på dagen

Hajj Bloggen.

Gårdagen var mysig med Nina, Marcus och Tor. Men denna morgonen var inte så mysig.
Jag vaknade vid halv åtta ungefär av att jag hade jätte ont i magen. det var mensvärk.
Så jag gick ner och tog en tablett men den ville inte värka. Så jag gick och väckte mamma för det jag hade verkligen konstigt ont i magen. Jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Till slut så kunde jag spy och jag blev alldeles kall svettig och var nära på att svimma. Ingen trevlig start på dagen. Nu har i alla fall tablett börjat verka, tack och lov. Ingen träninge för mig idag utan det blir nog mest plugg och lussebulle bak :D 
Det kommer lite bilder sen från theres  system kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0