Startsidan  Alla inlägg  

natten

Jag borde sova nu.
Men jag vet att natten kommer att bli jobbig.
Att vara sjuk är värst på natten.
Jag kan i alla fall inte sova.

moveIT gymnasiet är lockande.
Det blir antagligen det i långedrag.
Hoppas att jag kommer in.
Om jag söker dit.
Mitt liv är som jobbigast just nu.

Konstigt nog saknar jag barnen.
Dom är så söta.
Önska bara att det inte var så jobbigt.

Förlåt för det här, för det här är så otroligt konstigt och INTE likt mig...
men jag saknar skolan. Jag får panik på att jag inte kan påverka mina betyg just nu.
Någon som känner likadant? Antagligen inte.

Sov sött =)

Kommentarer
Postat av: Erture

Kika in på min sida. Nya, egendesignade smycken kommer upp hela tiden.

2009-11-11 @ 22:25:36
URL: http://erturesmycken.blogg.se/
Postat av: Cecilia Eriksson

skämtar du med mig jag skulle göra vad som helst för att vara tbx på min praoplats jag orkar inte hela skolan klassen (no fence) tjötet. hahahhah söting !

2009-11-15 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0