Startsidan  Alla inlägg  

New Moon med Felicia

Hallå Bloggen!

Idag har jag tränat och nu så håller jag på och fixar mig för bio kväll med felicia. Vi ska se New Moon.
Jag har längtat jätte mycket för att få se den filmen men nu när det bara är någon timma kvar så känner jag mig inte lika exalterad längre. Undrar varför? men jag tror att det kommer att ändra sig sen när jag sitter och väntar på att reklamen ska ta slut :P
Något som jag tycker är väldigt dåligt dock är att dom har sänkt ålders gränsen till 11. Jag har hört att den här filmen ska vara mycket läskigare än förra. Borde det då inte vara tvärt om? Att det var 11 på första och nu 15. Jag har också hört att dom har lagt ner mer pengar på den här filmen så jag hoppas verkligen att den är mycket bättre. Jag får ju snart se :D

Nu ska jag sminka mig, jag lägger nog ut ett inlägg sedan när jag kommer hem.
PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0