Startsidan  Alla inlägg  

Orkar typ ingenting

Hajj :)

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag orkar inte när jag är sjuk.
Jag vet att jag kanske borde försöka att ta tablett och ta på mig "riktiga" kläder men jag orkar inte.
Jag önska att jag var så amtiös så att jag satte mig ner med matte boken men för tredje gången så orkar jag typ ingenting.

Eh ja, det var intressant vah? Att höra hur mycket jag orkar :P Men jag har liksom inte så mycket att skriva om. Min dag till exempel. Först så vaknade jag vid 11.23 (att jag kommer ihåg) och drack lite vatten som mamma hade ställt vid min säng. Det är konstigt men för mig så smakar vatten annorlunda när jag är sjuk så jag fick typ kvälvningar för att det var så äckligt. Sedan gick jag upp, satte mig framför datorn. Tittade på film. Åt lite och nu är jag här.

Hoppas att ni har haft en mycket trevligare dag än jag :)

Btw. Är det inte väldigt jobbigt när syskon tar med sig kompisar hem när man är sjuk? Det tycker i alla fall jag.

PussoKram


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-11-12 @ 23:18:12
URL: http://vitanaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0