Startsidan  Alla inlägg  

Stockholm+Linnea=Rullstol

hallåå bloggen.

Nu snart ska jag åka in till stan och hämta ut new moon biljetterna, bråttom bråttom sedan till dansen :(
Tävling i helgen, inte så kul. Vill absolut inte tävla efter det som hände i helgen. Men jag antar att det stämmer det mellan mig och Stockholm. Vi går helt enkelt inte ihop. Så om jag skulle flytta dit skulle jag antagligen bli påkörd och förlora mina ben och få sitta i rullstol resten av mitt liv. Men det tänker jag inte riskera.

Förlåt för att jag har blivit så tråkig på den senaste tiden men jag hinner inte ändra på det just nu.
PussoKram, skriver något lite senare, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0