Startsidan  Alla inlägg  

091005

Hejsan bloggen !

Okej jag ska sluta säga att jag ska blogga på morgonen för det kommer aldrig att hända.
Jag hade inte bara lovat mig själv att jag skulle hinna blogga på morgonen utan att jag skulle hinna plugga men det hann jag ju inte heller : / men det kändes som att det gick bra ändå :D Jag vill ha MVG i Geografi!
Det är mycket man vill ha här i livet och man kan tyvärr inte få allt, hoppas hoppas hoppas :D

Jag har precis varit och hälsat på min prao plats, dom skrev på ett papper som jag ska lämna in ´till syon. Jag har 3-5 åringar och ska jobba från klockan 8 till klockan 15 (!) Aja hoppas att det inte blir så jobbit som det verkar :P
idag händer det inte så mycket mer, ska träna och sedan plugga glosor.

PussoKram



Kommentarer
Postat av: mangan

haha, lycka till med de där småungarna! :P

2009-10-05 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0