Startsidan  Alla inlägg  

airport trip

Tudilidu :D

Nu kom jag precis från flygplatsen, skulle hämta en väska åt min kusse.
Vet ni en till sak jag älskar? jo att åka bil på kvällen och lyssna på musik.
Det är så himla avslappnand och ikväll så var det fullmåne och man fick liksom en vampyr känsla, om ni förstår vad jag menar. grejen var den att vi hade aldrig träffat den här killen som skulle leverera den här väskan så vi hade bara fått en kort beskrivning av mn kusin via sms. Så vi stod där och väntade väldigt länge och till slut kom han ut och han hade tydligen blivit stoppad i tullen :P Aja i alla fall så var det värt resan :D

NattiNatti tror jag :S Kanske skriver något lite senare.


Kommentarer
Postat av: sophia

låter lite creepy :D haha gillar oxå att åka bil på kvällen och lyssna på musik! det e ju undrebart (Y)

2009-10-03 @ 22:42:10
Postat av: idaa

Hahaha, säg inte att jag e dålig på att kommentera! ;) <3

2009-10-04 @ 21:27:14
URL: http://idaturos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0