Startsidan  Alla inlägg  

Bästa bussresan!

Hallådär :D

Jag är glaad tjallallallala :D
Ingen speciel anledning, jag antar att flummet från bussresan är kvar i mig :P
Jag höll på att kissa ner miig, så kul va det ! :P
JaopJaop så ligger det till.

Ville bara tala om för er att jag inte tänker skriva vad jag har gjort idag (för det vill ju många veta.)
Och jag tänker inte heller tala om för er vad jag och sophia alltid flummar åt (för det vet jag inte ens själv).
Men jag hoppas att ni kollar in min blogg för att bara kunna känna min flumhet och konstighet i det jag skriver :D
Eller jag hoppas att ni kan känna det :P

Aja (vilket är ett ord jag använder mycket) så finns det inte mycket mer att säga förutom att jag inte var nöjd med dagens bildlektion. Ska visa er tavlan sedan när jag är klar med den :D
Btw så har det varit lite dåligt med outfits så det kommer snart....och nu lovar jag på riktigt! :P

PussoKram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0