Startsidan  Alla inlägg  

gymnasiemässa

Hallu Bloggen!

Nu sitter jag här framför datorn med lilla syster och halft tittar på en svensk serie.
Mitt huvud har aldrig varit så förvirrat som nu. Har nämligen varit på gymnsaie mässa idag med skolan.
Det var seriöst som att shoppa i afganistan, dom kastade nästan brochyr efter oss.
I vilket fall som helst så har jag ingen aning om vad jag ska välja.
En annan grej som jag inte har någon aning om?
Jo mina spanska glosor tills i morgon, inte bra Linnea inte bra.
Aja min spanska lärare har ju sagt att han inte sätter betyg på glosorna så får la göra så gott jag kan :P

Nu ska jag mysa framför tv:n med familjen.
PussoKram





Kommentarer
Postat av: idaa

HULEBÄCK IS THE SHIT!

2009-10-05 @ 21:01:18
URL: http://idaturos.blogg.se/
Postat av: Madde

haha ska på gymnasiemässa på onsdag :O haha vet inte om jag vågar gå dit längre ;) <3

2009-10-05 @ 21:01:57
URL: http://maddepaddepyssling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0