Startsidan  Alla inlägg  

Längtar...

Vår känsla idag? Om jag fick.
För ett litet ögonblick han jag tänka att sommaren ändå inte var så långt borta.
Men sedan blåste vinden i mitt hår och rysningarna av den kalla luften fick mig att inse.
Nu blir det bara kallar och det är bara att låta det vara, att sluta hoppas att sommarne ändå inte är så långt borta.
Men visst saknar man det, sedan slog en tanke mig. Julen kommer snart och finns det något mysigare?
Kan så många tankar vara på en sekud, det känns som en evighet när man längtar till något gått.

ser det inte jätte mysigt ut?

PussoKram


Kommentarer
Postat av: mangan

jovisst! och nu när det blir kallt får du allt ta och acceptera min rock xD

2009-10-23 @ 11:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0