Startsidan  Alla inlägg  

NattiNatti

Hallå igen :D

För idag är Linnea så duktig att hon säger godnatt till bloggen (A).
Jag är inte stolt över min dåliga uppdatering och jag hoppas att det vänder
men tyvärr så måste man ju prioritera skolan...vilket jag verkligen försöker att göra
och om jag lyckas? Man kan ju alltid hoppas...så är det ju, eller? :P
Helgen blir då pluuugg och bio med familjen och i morgon så ska jag hitta en prao plats,
wish me luck :D

godnatt mina småsmå läsare...söta drömmar till söta personer
(och det fick mig att tänka på en inte så söt person eller person och person snarare idiot!)
nattinatti pussokram



Kommentarer
Postat av: ninaa'

vem är en idiot stumpan? msn? <33

2009-10-03 @ 19:23:03
URL: http://ninaamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0