Startsidan  Alla inlägg  

Orientering, nej tack.

Hejjsan alla morgon pigga.
Inte för att jag är det då.

Om ni tror att jag har skärpt till mig nu och börjat blogga på morgonen så har ni fel.
Vi ska nämligen orientera idag i bunketorp och vi börjar inte för än 09.35.
Bara så att alla vet är jag otroligt trött. Jag satt nämligen ute till kl.23 igår kväll med sophia.
Haha åh jag har verkligen alltid kul med Sophia :P
Sedan så ville jag läsa lite så jag somnade kanske inte för än halv ett.
Inte bra Linnea, inte bra.

Ni alla får ha en underbar regnig dag.
Här kommer en bild från igår, när min lilla syster var på ovanligt flumigt humör.
Fast nä jag ångrade mig, hon ville inte visa sin oseriösa sida. Tråkmåns -_-
Vi hörs senare idag.
PussoKram

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0