Startsidan  Alla inlägg  

Prao...inte min grej

Hejjsan Bloggen : )

Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket nu dom senaste dagarna.
Har varit lite upptagen med att plugga till mitt fysik prov, som jag hade idag, och att hitta prao plats vilket jag inte har hittat. Jag känner verkligen att gud vill mig väl idag. Först och främst har jag varit på lite pms humör idag och sedan när jag och Sophia skulle gå till ett dags och fråga efter prao så sa Anna, en kompis, att det redan var någon som praoade där och att dem inte tog emot två. Och så var det tydligen med alla dagisen i närheten. Så vi gick hem till Sophia för att vi skulle ringa skopunkten och där så tog dom inte heller emot två + att det redan var upptaget den veckan som vi hade tänkt att prao. Så gick det med prao plats.
Vi får hoppas att vi har bättre lycka i morgon.

Ja det var min dag det, förutom dom vanliga sakerna som att jag har tränat osv. Btw så gick fysik provet jätte dåligt så jag lär ju inte komma in på någon bra linje heller. 
Jag har sagt det innan och jag säger det igen. SKJUTMIG!
PussoKram tills vidare.



Kommentarer
Postat av: ninaa'

det gick ju bättre igår iaf, tillslut skulle jag vilja säga xD <3

2009-10-03 @ 19:43:53
URL: http://ninaamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0