Startsidan  Alla inlägg  

Saw, för äckligt men inte läskigt?

Halluu Bloggen !
 
Igår så var det lite dåligt med uppdatering för jag var knappt hemma, jo jag var hemma för att göra i ordning mig för att sedan åka till torslanda.
Fest? Kanske ni undrar men nej ingen fest, fast att det var fredag. Jag var där med Issa, Tobbe och Björn.
Vi tittade på skräck film och hade det mysigt.
Har ni sett serien Saw? För äckligt men kanske inte så jätte läskigt eller vad tycker ni? 

Sen idag ska jag fira min lilla syster med släkt på mammas sida och ska då självklart klä upp mig :D
Jag ska visa er min outfit lite senare. Nu ska jag städa mitt alldeles för smuttsiga rum. Någon mer än jag som hatar att damsuga?

Todeluu så länge : )


Vill ha Vill ha !

finns på dinsko.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0