Startsidan  Alla inlägg  

Utvecklingssamtal

Hajj Bloggen :)

Jag är rädd att ni får dras med mig lite till, jag kom på att vi har ju fler datorer i huset och kan ju be om at få låna dom när jag behöver. Det kommer inte bli lika bra uppdatering som dom senaste dagarna men det blir lite mer än vad jag trodde i alla fall.
Idag har jag haft uttvecklingssamtal. Det gick la helt okej, så bra som det kan gå på utvecklingssamtal :P
Har kommit på att jag är lite slö med skolan så mina mål är att plugga lite mer och att inte vara så trött i skolan.
Känner ni egen er kanske? Jag hoppas verkligen att man inte är så här trött hela livet:P
PEAK PERFORMANCE W HIPE PARKA II
Jackor/PEAK PERFORMANCE W HIPE PARKA II från stadium.se

Vill ha, men är dyr :(

PussoKram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0