Startsidan  Alla inlägg  

Dagens låt :))

Tjeeeeeeeeenare

Jag är trött och trööt och tröööt.
Hahaha vad har jag för liv?
I alla fall så tänkte jag berätta för er att jag hade tänkt att ändra min design för jag har fått reda på att dom som har stationära datorer dom ser typ bara halva min text. Så därför så ska jag försöka ändra designen.
Jupp nu vet ni.

Idag så gick jag och sophia runt och sjöng på en speciell låt så det fick bli dagens.

Ni som har legat med ett skåp
kom igen nu alla
Ni som har legat med ett skåp
upp med handen



Kommentarer
Postat av: hohoh

haha, låten fastnar juh :D

2009-09-25 @ 20:10:05
Postat av: hohoh

du har sjuk musiksmak...

2009-09-25 @ 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0