Startsidan  Alla inlägg  

dans på gympan...

Hejj Hallå Bloggen :D

Just nu så är jag helt otroligt trött, men i morse var det väldigt lätt att gå upp vilket som är väldigt konstigt.
Ja i alla fall sitter jag här nu efter att kommit hem från skolan, sprungit över och snackat med sophia, pluggat pytte lite fysik och sovit en stund. Ja det var då min efter middag än så länge.

Jag kan ju meddela er om vad som har hänt idag, jo på gympan så dansade vi Cha-Cha (!). Ni skulle bara veta hur kul det såg ut när min gympa lärare försökte lära alla i min klass och min parallel klass att dansa :P Jag ska inte vara taskig. I alla fall så skulle man ju dansa två och två och vi bytte ju partner lite i mellan åt och så fort jag fick en ny partner och vi började dansa så sa dom typ. "Du kan ju det här?!" eller "Tränar du det här eller?". Ja ryktet gick ju ganska snabbt så till slut så visste ju min partner innan vi började dansa att jag skulle vara bra på Cha-Cha :P

Vi fick sluta senare idag också för att några från Fässbergsgymnasiet skulle komma och berätta för oss om deras gymnasium och linjer osv. Men jag ska ju absolut inte gå där så det var helt ointressant.
Nu ska jag nog försöka fortsätta med att plugga fysik och skriver kanske något mer senare ikväll.
PussoKram så länge bloggen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0