Startsidan  Alla inlägg  

Falling down

Hallojhalloj!

Jasså du tycker att det har blivit kortare texter?
Det kan ju bero på att texten är mindre så därför tar den inte lika stor plats
eller så har jag inte haft så mycket att skriva om på sistone, vad tror du?

I alla fall så kanske jag ska berätta lite om min dag.
Jo dagen började bra, sedan blev det bättre och sedan sjönk den lång långt ner under sämre linjen :P
Alltså idag så hade jag först roligt med mina kompisar (hahaha) eller ja vi hade roligt åt en kompis, ungefär :P
I bamba satt jag och min andra kompis och snodde en kompis mat och hon blev lite små sur :P Ett riktigt gott skratt fick vi:P Sedan rullade dagen på som vanligt men sen på sista lektionen så blev jag riktigt pissed off.
Det är nämligen en kille som sitter i raden framför mig som har lite svårt med att växa och han kunde inte riktigt hålla händerna i styr (misstolka INTE).
Först tog han min precis nya penna och bröt den på mitten och inte nog med så bröt han spetsen, med flit. Så jag sa några dumma ord till honom och gick sedan för att vässa pennan, som tog evigheter. Sen när jag kom tillbaka så bröt han spetsen igen och gissa om jag fick flipp på honom. Jag blev riktigt sur och började sparka och slå honom, men tyvärr så hade vi lektion så jag hann inte riktigt slå ner honom innan läraren fick rycka in. Så jag började slå honom sedan vid skåpen igen och då fick han tag i min fot och drog ner mig på golvet. Då kom några andra idioter i min klass fram och tog tag i mina arm så jag hängde där i luften, inte kul!
Men jag fick i alla fall till en bra bitchslapp :D tur för honom att det inte var skola i morgon, för då hade han ångrat sig :P

Det var min dag det, här kommer en låt som jag tycker väldigt mycket om.

falling down-space cowboy

Kommentarer
Postat av: hihahohe

haha, när jag läste "växa" trodde jag att du mena att han va kort xD och nu var den lång... men inte i närheten av lika bra som mina dagböcker :P

2009-09-20 @ 20:22:45
URL: http://det ska stå nåt här vah?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0