Startsidan  Alla inlägg  

HjärtaHjärta

Hallå bloggen!

Ja jag hade igentligen bara tänkt att säga godnatt :P
dagen var seg, med mycket plugg och jag har i alla fall på börjat min nya dator reparation:P
Ja min dator har redan börjat dampa och då sa acer support att vi skulle starta om hela datorn, alltså ta bort alla program ocg tryckaa på någonting så att den är helt tom :P Så idag har jag lagt över alla mina filer som jag vill spara till en disk typ. Ja jag är ju inte så teknisk så... :P

Aja nu ska väll jag försöka gå och lägga mig och sova.
Godnatt ännu en gång Bloggen!




                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0