Startsidan  Alla inlägg  

PluggDag

Godmorgon Bloggen!

Jo idag var jag faktiskt så duktig att jag vaknade klockan 10 (:O) Jag vet, det är ovanligt att jag vaknar så tidigt och det kändes riktigt bra.
Nu hann jag plugga lite innan jag ska till dansen och så hinner jag plugga desto mer efteråt, om jag orkar.
Jag ska hinna med att städa mitt rum också, vilket är väldigt stökigt för jämnan. Ja hade tänkt göra mina föräldrar lite glad fast dom har i för sig redan hunnit tjata på mig om rummet. Herregud vilken latmask jag måste vara i deras ögon.  Sedan så kom jag på igår när jag var hemma hos ida att jag ska hälsa på min farmor lite mera, så jag ska åka och hälsa på henne på torsdag, innan min dans. Hoppas att hon blir glad över att se mig :P
Men nu ska jag börja med att städa rummet. Pussokram


                                                                                                                       
            

                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0