Startsidan  Alla inlägg  

Skola sedan Stan :D

HallåHallå!

Nu sitter jag här i skolans bibliotek bredvid nina. Skolans datorer kan vara vääldigt sega ibland så det tog typ tre år för mig att logga in på bloggen XD Aja i alla fall så slutar vi 12 idag (!) för att vi har ingen gympa och den är både sista lektionen och innan lunch :D Så efter skolan ska jag och sophia dra till mammas jobb och hämta mitt barnbridag (:D) och sedan så ska jag sophia och nina dra till stan. Jag längtar vääldigt mycket efter att få köpa dom där stövlarna, som jag tyvärr inte kan visa bild på. Nu har vi bara en kvarts rast och sedan två lektioner kvar och efter det så bar vi av :P Vääldigt skön dag! Mina föräldrar tjatar och tjatar på mig om att jag ska hämta  mobilen som jag kunde få låna av Ida (TackTack) så det ska jag försöka fixa i veckan också.
Oj just det jag, ja skulle ju till syon! Nu måste jag dra och leta efter sophia, Vi syns bloggen!

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0