Startsidan  Alla inlägg  

Sober (L)

Heejsan : )

Förlåt för att jag lägger upp så mycket musik på min blogg men för det första så älskar jag musik och för det andra så har jag tråkigt :P Btw har ni lagt märke till min nya design? Japp, blev ganska nöjd med den. Första jag har gjort själv (fick lite hjälp av Magnus och tack så mycket :D). Kommentera gärna vad ni tycker om den :D
Ännu en låt då som jag tycker är helt under bart bra, lyssna på texten till den här med. Sorgligt det gillar vi :P


Kommentarer
Postat av: magnus

haha! tackar tackar :P det var så lite så :)

2009-09-09 @ 17:54:23
Postat av: ninaa'

vi älskar låten ja :D <33333333

2009-09-12 @ 22:45:39
URL: http://ninaabirgith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0