Startsidan  Alla inlägg  

Tatuering vill jag ha

HejjBloggen!

Jag sitter här hemma framför datorn och är rätt så uttråkad, jag ska bestämt gå till skolan i morgon :P
Jag längtar så tills min piercing är läkt och jag kan byta :D Är det någon som vet hur gammal man måste vara för att skaffa sig en tatuering? Ja jag vill ha en tatuerning, på vristen och det ska vara en text, vad för text är lite för personligt. Nu ska jag nog gå ner och göra mig själv lite sen lunch :P Vi hörs i kväll Bloggen!






                                                                                              

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: okej ;) tack för att du deltar i min undersökning,

fortsätt gärna läsa min blogg ! :D

2009-09-28 @ 20:02:08
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0