Startsidan  Alla inlägg  

Rubrik...

Hallådär : )

Idag var det då trökskola och hade fem hela lektioner :0 okej jag ska inte klaga, slutade i alla fall inte halv fem :P
sedan efter skolan bar det hem till nina med plugg och billys panpizza :D. Vi har bara en läxa tills i mon och det är verkligen skönt. Jag hade hört att man kunde köpa tjocktröja och slappbyxor för bara 99kr på stadium så sedan tog jag och Nina moppen till Stadium XXL och tack och lov fanns det i min storlek. Efter det så åkte vi till 421 och tittade runt lite, vi va inne på skopunkten och jag hittade ett par skiit snygga skor som jag ska köpa :D och självklart tappade jag bort min stadium påse som jag hade dom nya kläderna i :P Nina fik lite lätt panik men jag är rätt van xD sedan bar det hemmåt och nu sitter jag här framför datorn och Nina är i min säng och läser :P
Datorn dampar just nu så jag kan inte ladda upp en bil på skorna eller kläderna men aja, ni får klara er utan det :P

Nu har jag inte så mycket mer att skriva...pusshej!


Kommentarer
Postat av: ninaa'

bästa dagen :))<3333

snygg header. (aaaaaaa'

älskar dig.

2009-09-16 @ 19:16:32
URL: http://ninaabirgith
Postat av: hohojajaja

haha, det har börjat bli lite kortare texter nu :S varför det? xD

2009-09-16 @ 20:41:19
URL: http://hohojajajhehe!skämtare där :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0