Startsidan  Alla inlägg  

FÖRSTAAPRILTVÅTUSENTIO



If only everything could be for free...
Första april tvåtusentio betyder två saker. Det första, det är april och det andra, fyller år om tre dagar.
Något annat som denna dag också kan står för är hurmörsvängningar.
Okej nu måste jag upplysa er om att jag inte är så här normaltsett, för det är jag inte XD
Dagens engelska lektion var kaos. Vi fick tillbaka våra svenska nationella prov och jag fick inte så bra på den ena uppsattsen så jag blev skit besviken and so did nina. SÅ vi fick lite damp på en viss idiot, som inte är värd att nämnas här, och sedan börja vi gråta när våran lärare skulle snacka med oss. Sedan sista lektionen för dagen var det bara flumm. Jag och nina fick oss ett reält första april skämt och jag kunde inte sluta skratta. 

Alltså både gråt och skratt på samma dag. Inget normalt för min del, om man utesluter skratt ;)
Något som jag är väldigt glad över är att jag fick min mobil idag och en klocka på köpet! :DD
Bilder har ni här över.
Nu är det alltså påsk lov och jag hoppas att ni får ett alldeles underbart lov, vilket jag ska ha.
Gokväll.


Kommentarer
Postat av: Mange

Nehe!

Fick du en samsung Ultra Touch?!

Hoppas du fick en bra födelsedag!

Kramar och Grattis i efterskott!

2010-04-11 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0