Startsidan  Alla inlägg  

Abercombie and Fitch och JAAG!

Var bara tvungen att skryta lite med att att jag har tagit fotot med den manliga modellen i abercombie and fitch. Jag vet att ni är avundsjuka...

Dagen spenderades inne i stan med Nina, Cecilia och Clara (hennes blogg). Jag känner Cecilia och Nina sen innan men Clara är Ninas kompis och vi ska tydligen börja på samma skola och tänkte liksom att då kan vi ju träffas innan... Det var i vilket fall väldigt trevligt, förutom att när jag kom hem väntade väldigt mycket skäll. Hade inte postat en sak eller packat upp en väska från Österlen... Ops, sorry mamma. Nu ska jag chilla galet med cougar town. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0