Startsidan  Alla inlägg  

Bröllop/dop

Klänning: Rare från Nelly.com
kavaj/tröja: SOHO USA
Skor (som inte syns på bilden): Ullared
Smycken: Gammalt, USA och Ullared
Igår var jag då på bröllop/dop och det var min kusin som gifte sig och mitt kusin barn som döptes.
Det var ett litet mysigt bröllop med kusiner, fastrar och farbröder... ja då självklart farmodrar och farmodrars syskon. Förlåt nu alla kristna och kusiner men jag måste bara säga att om jag gifter mig så kommer det inte att vara i en kyrka... visst kyrkor är vackra och fina osv utvändigt men invändigt så (tycker jag) känns de bara stela och obekväma. Det känns bara... kallt när prästens ord ekar omkringen. Men något som jag måste medge är fint är när orgien spelar och när körer sjunger vackra stämmor.
Tappar greppet om vad det är jag egentligen vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0