Startsidan  Alla inlägg  

Wanås slott, vackert och snart mitt...

Jaaaa! Internet funkar och min semester är räddad. Nej men detta blev jag väldigt glad över, till och med pappa (som inte ville att jag skulle ta med datorn) tyckte att det var extra käckt. På vägen ner hit till österlen stannade vi vid Wanås slott. Där visas en massa konst objekt från alla möjliga olika konstnärer och det var jätte fint, speciellt efter som att konst objekten visades ute i naturen. det var liksom som en park som typ "omringade" Wanås slott aka mitt dröm hus... bilderna får tala för sig själva. Enjoy!
Mina drömmars hem... jag har ångest fortfarande... jag vill, jag VILL!
Någon konstnär som kände att skogen behövde några färgklickar, bollar i rött var hans/hons lösning...
Den här statyn skulle kunna vara riktigt läskig om man själv vandrar i den här skogen nattetid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0