Startsidan  Alla inlägg  

Vampyrer Suger - The Twilight Saga parody

Alla älskar Twilight, New moon och vampyrer i allmänhet nu för tiden, eller? Nope tydligen inte. Det finns ju vissa som har gjort parodier av filmen på youtube... nu när jag tänker efter så är det ju rätt många. Men nu är det någon som har tagit tag i saken och gjort en professionell film så att vi slipper se alla dom här hemma gjorda filmerna. Jag längtar i alla fall till premiären av Vampyrer Suger, som filmen heter. Missförstå mig inte jag älskar The Twilight saga och vampyrer, nu när jag tänker efter så kanske jag älskar dem lite för mycket...? Bara så att alla vet så är det okej att se den här filmen, även om man tycker om the real thing.
Vampyrer Suger trailer

Kommentarer
Postat av: L i n n [ S A I K ]

HAHHA,"it's raaaaining maaaan!" dog lite!

2010-08-09 @ 21:21:48
URL: http://saik.webblogg.se/
Postat av: Juliaaa! ☆

HAHAHAHAHAHAA XD

Garvar ihjäl mig och ramlar av stolen



Vi måste se den tillsammans Linnéa!! ☆w☆~~

2010-08-09 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0