Startsidan  Alla inlägg  

2010

Halluu Bloggen!

Visst känns det konstigt? Datum: 01-01-2010.
För mig känns det nästan overkligt.
men i alla fall, Gott nytt år alla!
Mitt nyår blir lyckat. Jag, Sophia, Nina, Sussi, Emma, Calle, Marcus och Tor firade det nya året först hemma hos Sophia sedan fick vi skynda oss till ett berg och titta på alla fyrverkerierna. Det var inte så jätte kul när Tor och Marcus sprang runt med raketer som kom åt lite olika håll men när det verkligen gäller är det jätte vackert.
Vid ett så gick alla hem och jag och Sophia hade ett litet "efterkrök". Det var riktigt mysigt. Hela kvällen blev lyckad. Fast ja, kvällen slutade lite...sådär. Eller vad säger du Sophia?
Vill ni se bilder? Klart ni vill:


Nina, Emma och Calle.

Sophia och Marcus. Lite suddig bild, menmen.

Tor och Sussi.

Sösta Sussi tog lite ego pics.

Det blev tyvärr inga bilder vid tolvslaget, glömde kameran.



Kommentarer
Postat av: Marcus

Ej Calle sköt också massa raketer :P

2010-01-01 @ 22:09:13
Postat av: Sophia



Kvällen var ju kanon! haha vårat efterkrök ägde juu! fast som sagt slutet blev ju lite... haha.... aa. :DD men såå värt det änndå?! inte sant!?:D



haha men bra linnea, svart bakrund och svarta bokstäver :D hahah



2010-01-02 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0