Startsidan  Alla inlägg  

Bright star until it turns down, which it never will.

det kändes inte bara fel.
det kändes inte bara rätt.
det kändes nästan aldrig rätt.
det kändes nästan alltid fel.

om det inte hade vart för henne.
om det inte hade vart för mig.
om det inte hade vart fel på mig.
om det inte hade vart för känslorna till dig.

är det fortfarande försent?
det är fortfarande försent.
kommer jag att ändras?
det kommer aldrig att ändras.
kan jag hoppas?
det finns bara hopp.

Sorgligt kan jag aldrig tro på mina egna ord.

___________________________________________________________________________________________

Kom precis hem från bion.
Handlingen var bra men den var... utdragen.
Det behövde inte vara så mycket detaljer och lite mer drama.
Det är vi överrens om Cecilia.
Godnatt om jag inte skriver senare.


Bright star until it turns down, which it never will.


Kommentarer
Postat av: ceciliaaa

hihiii linnea gullett utdragen som få. men den satte sig typ. ajaj.. japp we agree lite mer action skulle inte skada. <3

2010-01-10 @ 18:55:06
Postat av: mangan

Vart kommer alla dessa dikter ifrån? :P

Fina e dom, men lite sorgliga :(

2010-01-11 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0