Startsidan  Alla inlägg  

De e dags för fredagsmyyys!

Hejsan Bloggen!

Nu sitter vi här och tar det ganska lugnt, jag och cilia. Jag gick upp klockan kvart i 10, fattar ni elle? jag brukar vakna typ vid ett. I alla fall så tänkte jag berätta lite om gårdagen.
Först gick vi hem till Nina och färgade hennes hår. det var meningen att det skulle bli typ mörkbrunt men det blev typ ljusbrunt. Jätte fint ändå.
Sedan gick jag hem till mig och sedan blev det stensjöns restaurang med Cilia. Jätte mysigt. Självklart så glömde jag plånboken men Cilia kunde lägga ut för mig. Smidigt, jag vet. Efter det gick vi hem till mig och började fixa med en blogg till Cilia. Den är inte klar än. det blev så pass sent så Cilia orkade inte gå hem, så hon sov här hos mig.
En jätte bra fredag.

idag ska jag först titta på Jensen gymnasium och sedan åker jag till landet. Blir nog ingte mer bloggande förrän i morgon. Har jag inte internet på landet.
Ni får ha det så bra.




Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Tjabbatjenahallå ;)

alltbra? :D

2010-01-17 @ 12:04:07
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, okej :D



gött ;p jo det är bra här med! vad gör du dpå? :)

2010-01-17 @ 16:07:05
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Gå in och rösta nu på den som du tycker ska vinna veckans blogg tävling :)

2010-01-17 @ 21:11:19
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0