Startsidan  Alla inlägg  

19/1 Deprimerande skooola

Halloj Bloggen!

Först och främst vill jag bara nämna att jag har hjälpt min kompis Cecilia att skaffa blogg så hennes måste ni bara kolla in. Följ och spriid! Bloggen har ni här.

Sedan så vill jag bara berätta för er att skolan har börjat så jävla jobbigt. Vi har aldrig haft så mycket arbeten och prov samtidigt innan. Inte nog med det så har vi nationella proven om typ två veckor. Livet är verkligen tungt just nu. Jag kan inte heller bestämma mig för någon annan skola som jag vill gå på, förutom Ingrid Segersted. Det betyder alltså att jag inte kommer att ha något andra eller tredje val. Vilket inte är bra.
idag har jag och Sophia suttit i tre timmar i hennes kök med SO. Våran lärarer har gett oss ett typ arbete i stället för prov. Och det här arbetet är inte lätt. Så fattar ni hur mycket livet suger just nu?
Okej, bort med dom deprimerande tankarna och tänk possitivt.
Till helgen ska det hända något kul. Jag vet inte vad eller med vem, men något ska hända punkt slut.
Det var dom possetiva tankarna.

Vet ni vad jag kompå på musiken idag? Jag gillar faktiskt typ opera. Det är riktigt mäktigt om man tänker efter.
Vill ni ha ett smak prov? Oroa er inte, jag ska inte börja med att lägga upp opera på varje inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0