Startsidan  Alla inlägg  

Tårkalas

Godmorgon Bloggen!

Jag hade lovat mig själv att jag skulle vakna klockan tio idag men i stället blev det tolv. Inte bra linnea.
Och egentligen så skulle jag träna i morse, men jag kände att det inte skulle vara så bra för min nu varande hälsa.
Vill ni veta något jätte konstigt om gårdagen?
Först så var jag och ceclila inne i stan, jag har bestämt mig för att skaffa en lång kavaj.
Sen när vi satt och åt middag, pappa var på landet så han var inte med, så blev det ett stort tårkalas.
Jag grät både utav lycka och lättnad. Vi grät också åt gamla minnen. det var jätte konstigt.
När jag först hade börjat gråta så kunde jag inte sluta, och jag hatar att gråta.
Japp, det var gårdagen.
I kväll ska jag och cecilia in och på bio, bright star. Den ska tydligen inte vara så jätte bra men jag älskar kostymfilmer. 
Ha det bra.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahh kostymfilmer? wtf linnea.... :D <3

2010-01-10 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0