Startsidan  Alla inlägg  

Svarta spår

Hejjsan (:

Förlåt alla mina kära bloggläsare för min dåliga uppdatering, jag ska verkligen försöka att bättra mig!
Nu känner jag att jag håller på att bli sjuk, igen. Inte okej. Antar att mamma har smittat mig med den årliga förskylningen. Om det finns någon person på hela jorden som aldrig har blivit förskyld så skulle jag bli riktigt förvånad. Okej kanske inte heela jorden men här i norden i alla fall.
Men var i skolan idag i alla fall efter att ha varit hemma i två dagar. Har verkligen tappat orken nu den sista terminen och måste säga att jag har blivit riktigt trött på snön. Vi vill ju ha vår och sommar nu!
Jag har en hel del läxor till fredag så får väll försöka sätta mig ner med dom ett tag.
Sedan nästa vecka blir det nationella i svenska! Herre vad nervöst och jobbigt!
Helgen ska bli kul hoppas jag så den längtar vi ju självklart efter.
Ni alla får ha det så bra och jag hoppas att ni inte är allt för besvikna på mig.

Ditt hjärta är svart som natten.
Där finns ingen gryning.
Den smärta du skapar är grym.
Du verkar inte känna någonting.
Allt är så omänskligt.
Så djävulsaktigt.
Du är skatorna som tar över himlen.
Du drev bort duvorna.
Allting förändras vart du än går.
Där finns bara hat i dina fotspår.
 
Varför skriva något som redan är signerat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0