Startsidan  Alla inlägg  

The Vampire Diaries

Är det bara jag eller blir jag verkligen sämre på att dansa?
Träningen idag kändes verkligen jobbig, allting var inte lika enkelt.
Mina fötter ville inte röra sig i takt med musiken.
Life is hard, to hard?
Jag har ton med läxor nu äver helgen. Det känns inte så jätte bra.
Det kunde ha blivit värre, right?
Det är ju så man ska tänka.
Och om ni har tid över och inte vad ni ska göra så har jag ett förslag:

Jag älskar vampyrer.
Jag älskar kärlek.
Älskar du vampyrer?
Älskar du kärlek?
Jag älskar Vampire Diaries.
Du borde älska Vampire Diaries.


En grymt bra serie, finns på youtube!


Kommentarer
Postat av: Ja dú de kan du ju allt ta och klura på... :)

linnea jag älskar dig men....



DU ÄR PINSAM! :O <3

2010-01-24 @ 17:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0